2010

Inlägget postades 2010-01-03, klockan 13:45:44 i delicious & girlicious.


Då var det ett nytt år och jag tänkte köra igång med bloggen igen. Vet faktiskt inte varför jag slutade blogga där ett tag, tröttnade kanske? Men iallafall nu är det ett nytt år och nya möjligheter.
Men jag tänker att jag inte ska nämna några nyårslöften, eftersom jag bara har lite tankar på vad jag ska förändra istället.
Som t.ex. jag vill gå ner i vikt, och den enda som kan göra så att jag går ner i vikt är jag själv. Det är ett uppnåligt mål som jag kan klara av om jag bara tar mig i kragen och börjar göra något åt det.
Samma sak som att jag ligger hemma och klagar på mitt meningslösa liv, dags för lite förändringar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑