städmani

Inlägget postades 2009-12-21, klockan 15:16:40 i delicious & girlicious.


ojojoj nu har jag hållt på att städa och fixat en stund. För när jag börjar städa så kan jag knappt sluta, men nu har jag tagit mig en pause för att kunna blogga lite. Jag har städat mitt rum, försökt få ordning på alla mina smycken, hårprodukter m.m (går inte så bra, för mycket saker & för lite utryme), och så har jag skurat handfatet på min och agnes toalett, ska även damsuga där och på mitt rum, jag har tvättat lite kläder, skurat ur några grytor från igår och nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar :) Mami blir nog glad när hon kommer hem från jobbet sen och ser att hon inte behöver göra någonting. Så tja städmani kanske? :P
Fast jag tycker att det är roligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑