handlat

Inlägget postades 2009-12-23, klockan 21:27:28 i Allmänt.


Tja! sen update jag vet. Har haft fullt upp hela dagen, mötte upp Madde i Nässjö så gick vi och försökte hitta kläder och julklappar. Gick inte så jätte bra, så vi tog tåget till Jönköping där vi sprang i affärer heeela dagen! Hittade en kjol som jag kanske ska ha på mig på juldagen, det är ju party då! Men vi får se om jag har på mig kjolen, den var lite förstor faktiskt. Och nej jag testade den inte, men vafan den kostade 100 kr hahah!
Och jag var hemma vid halv 8, käkade pizza och slog in lite julklappar. Nu snart så ska jag slå in lite fler. Det får nog bli en kopp chai te också =)
Men har haft en bra och rolig dag med Madde! <3

Just det! Jag har köpt silverschampo så ska väl se om jag hinner dränka mitt hår i det idag annars så får det bli imorgon :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑