avatar

Inlägget postades 2009-12-20, klockan 19:17:43 i film & musik.


Nu är jag hemma efter en bra eftermiddag i jönköping! Patrik, Josse och fidde kom och hämtade mig och syster vid halv ett och sen åkte vi till jönköping. Tur att vi var tidiga för jag hann dricka kaffe innan bion började.
Och Avatar är en film som man måste se, jag gillar inte sånna filmer egentligen men denna var fan bra! Han som kom på filmen har verkligen skapat en hel ny värld och minsta lilla detalj var så genomtänkt och grafiken var grym! Nu förstår man varför den tog 4 år att göra och jag hoppas att den kommer en uppföljare för helvetes slut!
Alltså slutet var bra, men man vill veta vad som händer sen. Så till alla som funderar på att se den, SE DEN! 
 

Sen blev det käk på donken, muums!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑